4
cart1 Twój koszyk
3 Twoje konto
Skontaktuj się z nami
4 Info
  • Klasa
14,99 zł
nikt jeszcze nie kupił, bądź pierwszy
Dostawa: od 9,99 zł
Czas wysyłki: 24 godziny
Termin dostawy: pon. 22 kwi. - wt. 23 kwi.
Czas na zwroty: 31 dni
Szczegóły dostawy
Rodzaj akcesoria
Liczba sztuk
z 10 sztuk

Potrzebujesz pomocy?

Szkło hartowane do Galaxy S4 Mini

Szkło hartowane do Galaxy S4 Mini

  • Ochrona przed promieniowaniem ultrafioletowym
  • Montaż bez bąbli powietrza
  • Przyjemna w dotyku powłoka
  • Pełna przejrzystość bez utraty jakości obrazu

Akceptuję zasady polityki prywatności  

Opis przedmiotu

  • Ochrona przed promieniowaniem ultrafioletowym
  • Montaż bez bąbli powietrza
  • Przyjemna w dotyku powłoka
  • Pełna przejrzystość bez utraty jakości obrazu

Dostawa i płatność

od 9,99 zł

Dostawa i płatność

Odbiór osobisty
maks. w paczce
koszt wysyłki
czas realizacji
Odbiór osobisty
Odbiór w salonie
0,00 zł
Odbiór w salonie
czas realizacji Odbiór w salonie
Odbiór w punkcie
maks. w paczce
koszt wysyłki
czas realizacji
Odbiór w punkcie
inPost Paczkomaty 24/7 - przedpłata
9,99 zł
1-2 dni
czas realizacji 1-2 dni
Kurier
maks. w paczce
koszt wysyłki
czas realizacji
Kurier
Kurier inPost - przedpłata
9,99 zł
1-2 dni
czas realizacji 1-2 dni
Kurier DPD - przedpłata
14,99 zł
1-2 dni
czas realizacji 1-2 dni
Kurier inPost - wysyłka za pobraniem
14,99 zł
1-2 dni
czas realizacji 1-2 dni
Kurier DPD - wysyłka za pobraniem
19,99 zł
1-2 dni
czas realizacji 1-2 dni

Punkty odbioru

Microtech s.c. - Centrala
53-607 Wrocław
tel.: 71 34 190 34
poniedziałek - piątek 11:00 - 19:00
sobota - niedziela zamknięte
płatność kartą i gotówką
kontakt nie jest wymagany
Płatności
PayU, PayPal, przelew tradycyjny
Zamknij

Gwarancja

1 miesiąc

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc

Okres gwarancji dla firm

1 miesiąc
Dodatkowe informacje
  • Gwarancja Door 2 Door - pokrywamy koszty przesyłki kurierskiej DPD w przypadku zwrotu albo reklamacji sprzętu w obie strony (w przypadku składania wniosku reklamacyjnego przez naszą stronę internetową).
  • Podstawą reklamacji może być: paragon, faktura VAT, karta gwarancyjna albo czytelny numer na naklejce Microtech. 
Zamknij

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres reklamacji

Microtech s.c.
Robotnicza 1B
53-607 Wrocław
Dodatkowe informacje

Warunki przyjęcia sprzętu do serwisu:

  1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem [email protected], lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
  2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Zamknij

Zwroty

31 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

31 dni

Adres do zwrotu

Microtech s.c.
Robotnicza 1B
53-607 Wrocław
Dodatkowe informacje

By zwrócić towar zakupiony na konsumenta w sklepie internetowym (zakup na odległość) prosimy o wypełnienie odstąpienia od umowy na piśmie i wysłanie go drogą elektroniczną (poprzez formularz Allegro bądź mailowo) w ciągu 30 dni od otrzymania paczki. Od wysłania zgłoszenia na piśmie klient ma maksymalnie 14 dni na odesłanie towaru. Towar wysyłany jest na koszt klienta na adres podany poniżej:

 

Microtech s.c.

(prosimy o podanie numeru zwrotu)

ul. Robotnicza 1B

53-607 Wrocław

 

Sklep nie honoruje i nie przyjmuje paczek wysyłanych „za pobraniem” (opłacanych przy odbiorze). Zwrot towarów odbywa się na koszt konsumenta.

 

Urządzenia, na których użytkownik się logował muszą bezwzględnie zostać wylogowane i przywrócone do ustawień fabrycznych. Jeżeli kupujący nie ma wystarczającej wiedzy technicznej, może dołączyć do przesyłki dane logowania umożliwiające naszym pracownikom usunięcie danych (wylogowanie z kont Google, iCloud etc.) i przywrócenie urządzeń do stanu fabrycznego. W przypadku, gdy urządzenie zostanie dostarczone zablokowane bądź nie będą wraz z przesyłką dołączone informacje umożliwiające wykasowanie danych, a kontakt z kupującym będzie niemożliwy, urządzenie zostanie odesłane do kupującego.

Zamknij

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

3

Szukaj

You can try some popular tags here:
Featured products:

Account

Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się teraz!
4