Karta Graficzna Gigabyte nVIDIA GeForce GT 710 2GB GDDR3
Parametry
Dane podstawowe
Dane szczegółowe
Parametry fizyczne
Opis przedmiotu
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Punkty odbioru
kontakt nie jest wymagany
Płatności
Gwarancja
Gwarancja
Rodzaj gwarancji
Okres gwarancji
Okres gwarancji dla firm
- Gwarancja Door 2 Door - pokrywamy koszty przesyłki kurierskiej DPD w przypadku zwrotu albo reklamacji sprzętu w obie strony (w przypadku składania wniosku reklamacyjnego przez naszą stronę internetową).
- Podstawą reklamacji może być: paragon, faktura VAT, karta gwarancyjna albo czytelny numer na naklejce Microtech.
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres reklamacji
Robotnicza 1B
53-607 Wrocław
Warunki przyjęcia sprzętu do serwisu:
- Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem [email protected], lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Zwroty
Zwroty
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Robotnicza 1B
53-607 Wrocław
Jak zwrócić?
lub wypełnij ręcznie Przykładowy formularz odstąpienia od umowy.pdf
By zwrócić towar zakupiony na konsumenta w sklepie internetowym (zakup na odległość) prosimy o wypełnienie odstąpienia od umowy na piśmie i wysłanie go drogą elektroniczną (poprzez formularz Allegro bądź mailowo) w ciągu 30 dni od otrzymania paczki. Od wysłania zgłoszenia na piśmie klient ma maksymalnie 14 dni na odesłanie towaru. Towar wysyłany jest na koszt klienta na adres podany poniżej:
Microtech s.c.
(prosimy o podanie numeru zwrotu)
ul. Robotnicza 1B
53-607 Wrocław
Sklep nie honoruje i nie przyjmuje paczek wysyłanych „za pobraniem” (opłacanych przy odbiorze). Zwrot towarów odbywa się na koszt konsumenta.
Urządzenia, na których użytkownik się logował muszą bezwzględnie zostać wylogowane i przywrócone do ustawień fabrycznych. Jeżeli kupujący nie ma wystarczającej wiedzy technicznej, może dołączyć do przesyłki dane logowania umożliwiające naszym pracownikom usunięcie danych (wylogowanie z kont Google, iCloud etc.) i przywrócenie urządzeń do stanu fabrycznego. W przypadku, gdy urządzenie zostanie dostarczone zablokowane bądź nie będą wraz z przesyłką dołączone informacje umożliwiające wykasowanie danych, a kontakt z kupującym będzie niemożliwy, urządzenie zostanie odesłane do kupującego.