4
cart1 Twój koszyk
3 Twoje konto
Skontaktuj się z nami
4 Info

Dlaczego warto kupić poleasingowy sprzęt?

  1. Kupując taki sprzęt można zaoszczędzić 2/3 środków w porównywaniu z nowym. Czyli, mówiąc inaczej: za jeden egzemplarz sprzętu nowego można kupić 2-3 szt. używanego (hurt), ale sprawdzonego i podobnego jakościowo sprzętu poleasingowego.
  2. Jego jakość jest często lepsza, niż nowego. Sprzęt poleasingowy pochodzi z wielkich korporacji, dlatego są to wersje premium, a nie - królujące na rynku konsumenckim - econo.
  3. Jego niezawodność jest lepsza, niż nowego: eksploatacja u pierwszego właściciela sprawia, że egzemplarze fabrycznie wadliwe zostały wycofane i poddane recyklingowi, więc nie trafiają one na rynek poleasingowy. Stąd statystycznie awarii ulega znacznie więcej egzemplarzy nowego sprzętu niż używanego,
  4. I najważniejsze - kupując sprzęt poleasingowy chronimy przyrodę. Bo najlepszym recyklingiem jest ponowne użycie!

Dlaczego warto kupić sprzęt poleasigowy w Microtech?

  1. Dziś klient ma tak ogromny wybór sprzedających, że często nie wie, kogo wybrać. Niestety rynek jest pełen sprzedawców, którzy nieodpowiedzialnie podchodzą do obsługi klienta czy rzetelnego opisu swojej oferty. Instalują nielegalne systemy, nie wystawiają dowodów sprzedaży, nie realizują gwarancji, sprzedają używany sprzęt jako nowy, albo sprzęt z wadami oferują jako A klasę bez wad.
  2. Dlatego w tak trudnej sytuacji warto zaufać Microtechowi, który jest sprzedawcą z długim, łatwym do zweryfikowania, doświadczeniem i nieposzlakowaną opinią.
  3. Sprzęt, który oferuje Microtech, przechodzi 3-stopniowy test jakości, a przed wysyłką jest dodatkowo dokładnie testowany przez wykwalifikowany Zespół. U nas nie kupisz sprzętu prosto z palety, o czym najlepiej świadczą komentarze naszych klientów.
  4. 98% odbiorców hurtowych współpracuje z nami dłużej niż rok.

Jak wygląda procedura reklamacyjna w Microtechu?

Praktyka reklamacyjna jest maksymalnie przyjazna i szybka. Klient zgłasza usterkę przez stronę www albo w sklepie stacjonarnym. Jeżeli sprzęt jest na gwarancji, naprawa i przesyłki są w całości na nasz koszt. Czas naprawy to maksymalnie 14 dni roboczych, ale zawsze staramy się, najczęściej skutecznie, by ten czas jeszcze skrócić.

Czym wyróżnia się platynowa gwarancja Microtech od innych gwarancji na rynku?

Naszą gwarancję honorujemy. Nie staramy się udowadniać, że to klient jest winny awarii sprzętu. Zwyczajową zasadą Microtechu jest wymiana sprzętu od ręki, a gdy jest to niemożliwe - ekspresowa naprawa.

Co najczęściej ulega awarii?

Z gromadzonych przez nas danych wynika, że aż 21% ze zgłoszeń serwisowych, wynika z problemów z wirusami, kłopotów z obsługą sprzętu i oprogramowania oraz niepoprawną konfiguracją BIOS i systemu operacyjnego. Tego typu usterki można łatwo naprawić zdalnie dzięki skontaktowaniu telefonicznym z wykwalifikowanym serwisantem Microtechu.

Jak długo trwa dostawa sprzętu?

Standardowy czas od zamówienia i opłacenia towaru przez klienta do dostarczenia go do niego przez firmę kurierską to 24h (nie licząc sobót, niedziel i świąt).

Czy oprogramowanie w komputerach poleasingowych Microtechu jest legalne?

Tak. W 100%.
Tymczasem wiele innych firm w Polsce oferuje komputery poleasingowe z zainstalowanym systemem, którego legalność może zostać zakwestionowana, narażając klienta na bardzo poważne konsekwencje finansowe i karne. Dzieje się tak ponieważ nieuczciwi albo niedoinformowani sprzedawcy instalują systemy z nieoryginalnych nośników korzystając z kodów nalepek licencyjnych Windows COA przyklejonych do obudów. A tylko Windows zainstalowany z oryginalnego nośnika (czyli z takiego z jakim komputer był pierwotnie sprzedany gdy był nowy) albo z oryginalnej partycji recovery (czyli takiej z jaką komputer został pierwotnie zakupiony gdy był nowy) jest w pełni legalny. Sama nalepka licencyjna COA niestety nie wystarcza by uznać użytkowany system za w pełni legalny. Aby zapewnić sobie legalność systemu należy wystąpić do producenta komputera (Dell, HP, IBM) o oryginalny nośnik albo dokupić licencję RRP. Jest to szczególnie ważne gdy kupujemy więcej niż jeden komputer.
Legalność systemu można sprawdzić na podstawie naklejki licencyjnej poprzez kontakt z infolinią Microsoftu pod nr. tel.: 22 594 19 99).
Nie ryzykuj! – Microtech jest oficjalnym partnerem firmy Microsoft , a komputery i laptopy sprzedawane przez Microtech posiadają zawsze legalną wersje systemu operacyjnego!

Wyłączenie dodatkowej usługi Find My iPhone w urządzeniu iPhone.

Aby dezaktywować tą usługę należy zalogować się na stronę iCloud poprzez komputer, przez przeglądarkę internetową. Nie należy logować się z pozycji iPada czy też iPhona.

Jak wyłączyć Find My iPhone:

  • Prosimy klienta o zalogowanie się do konta iCloud na stronie www.icloud.com za pomocą Apple ID i hasła klienta
  • Klikamy w zakładkę Znajdź
  • Klikamy wszystkie urządzenia i z listy wybieramy to które jest w naprawie
  • Klikamy 'Usuń z aplikacji Znajdź mój iPhone' lub klikamy "Usuń z konta"

Jeżeli przy urządzeniu przypisanym do konta klienta, będącym przedmiotem zgłoszenia, pojawi się informacja, iż jest poza siecią, jest to też poprawny komunikat, gdyż urządzenie może być fizycznie wyłączone, czyli poza siecią. W takim przypadku również należy postępować zgodnie z podaną instrukcją.

W razie problemów z dezaktywacją proszę o kontakt z infolinią marki Apple: 008004411875, z tel. stacjonarnego połączenie przez dwa zera na początku , w zależności od operatora z sieci GSM przez jedno zero lub bez zera.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

3

Szukaj

You can try some popular tags here:
Featured products:

Account

Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się teraz!
4